Az idén már hatodik alkalommal tartották meg az idegen nyelvi mérést a 6. és a 8. évfolyamokon. A 2019/2020. tanévben a mérés elmaradt. Az idegen nyelvi mérés azt méri, hogy a tanulók nyelvtudása megfelel-e a tantervi követelményeknek, a 6. évfolyamon az A1-es, 8. évfolyamon az A2-es szintnek. A mérésen annak a tanulónak a nyelvtudása felel meg, aki eléri a feladatlapon elérhető maximális pontszám 60%-át. A mérés a tanulók nyelvtudását két alapkészségen, az olvasott szöveg értésen és a hallott szöveg értésen keresztül méri.

Az idegen nyelvi mérés eredményei

(2020/2021. tanév)

Az idén már hatodik alkalommal tartották meg az idegen nyelvi mérést a 6. és a 8. évfolyamokon. A 2019/2020. tanévben a mérés elmaradt. Az idegen nyelvi mérés azt méri, hogy a tanulók nyelvtudása megfelel-e a tantervi követelményeknek, a 6. évfolyamon az A1-es, 8. évfolyamon az A2-es szintnek. A mérésen annak a tanulónak a nyelvtudása felel meg, aki eléri a feladatlapon elérhető maximális pontszám 60%-át. A mérés a tanulók nyelvtudását két alapkészségen, az olvasott szöveg értésen és a hallott szöveg értésen keresztül méri.

Iskolánk idén is elérte a megfelelő szintet mind a két évfolyamon.

A 6. évfolyam eredménye:
Az évfolyam átlaga 65 % lett.
Összesen: 62 fő – ebből 60% alatt 25 fő teljesített.
A 3 tanóra + 2 szakköri órás csoportok átlaga: 72 %.
A 3 órás csoportok átlaga: 59 %.

A 8. évfolyam eredménye:
Az évfolyam átlaga 70 % lett.
Összesen: 70 fő – ebből 60% alatt 30 fő teljesített.
A 3 tanóra + 2 szakköri órás csoportok átlaga: 80 %.
A 3 órás csoportok átlaga: 59 %.

Feladatunk a következő tanévben is, hogy a 60% alatt teljesítő tanulók angol nyelvi tudásszintjét emeljük.

Kiskunlacháza, 2021. június 15.                   

Balogh Brigitta

munkaközösségvezető